Sosyal Medya Görüntüleme Araçlarının İşlevleri

Posted on October 28, 2013

0


09102013 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Sosyal medya araçları ile firmalar sosyal medyada müşteirlerine en iyi şekilde ulaşmak ve firmayı sosyal medya üzerinden büyütmeye çalışıyorlar.

İnfografik, sosyal medyayı kullanan firmaların ne çeşit yazılımlarla ne gibi işler yapabileceği konusuyla ilgili sosyal medya görüntüleme araçlarını sunmaktadır.

Yazılım çeşitleri ve işlevleri şu şekildedir:

1. Sosyal dinleme: Kampanyaları, rakipleri ve marka anahtar kelimeleri hakkında nelerin, nerede konuşulduğunu öğrenmek isteyen firmalar için kullanılıyor.

2. Sosyal iletişim: Müşterileri keşfetmek, müşterilerin yapmış olduğu anketlere dönüş yapmak ve gerçek zamanlı yorumları görmek isteyen firmalar için kullanılıyor.

3. Sosyal pazarlama: Kampanya, promosyon ve diğer yaratıcı projeleri oluşturmak ve yönetmek için kullanılıyor.

4. Sosyal analiz: Firmanın sosyal medyadaki başarısını ölçmek ve sonuçları anlamak için kullanılıyor.

5. Sosyal etken kişi: Özel birtakım konularda etkin olan sosyal medya kullanıcılarını bulmak ve onlarla yakın ilişkiler kurmak için kullanılıyor.

Ayrıntılı bilgi için infografiği inceleyeniz.

Print

Advertisements