Gezi Olaylarından Sonra Bankacılık Sektörü

Posted on August 23, 2013

0


15082013 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Gezi olayları birçok sektörü olumsuz yönde etkiledi.

Gezi olayları sırasında ve sonrasında bazı markalar, sektörler sosyal medya – özellikle Twitter ağı- üzerinden protesto edildi. Wall Street Journal’da yer alan habere göre; Türkiye’de Gezi olaylarının yaşandığı Haziran ayı, birçok sektörde kart ile yapılan alışverişlerin artış hızını kesti.

SocioMonitor  1-30 Haziran 2013 verilerine göre Bankalar Sosyal Medya Raporu’nu hazırladı. Hazırlanan raporda 6 lider bankadan hangisinin sosyal medyada daha etkili olduğu, iletişim dilleri, dijital iletişimdeki başarı oranları incelendi. Araştırma verilerine göre, Facebook ağında az paylaşımla takipçileriyle iletişimi güçlü tutan ve etkileşim oranı en yüksek banka İş Bankası, paylaşım oranı yüksek olmasına rağmen etkileşim oranı en düşük banka Denizbank.

Gezi olaylarından sonra Facebook’ta bankacılık sektöründe neler olmuş? Merak edenler http://slidesha.re/1a4bYzF bağlantısından inceleyebilirler.

sociomonitor_haziran_2013_bankalar

Advertisements