Socialbakers Mayıs 2013 Türkiye Raporu Yayınlandı

Posted on June 21, 2013

0


20062013 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Socialbakers Mayıs 2013 Türkiye raporunu yayınladı. Raporda marka sayfaları, hayran sayıları, etkileşim ve cevap oranları incelemeye alındı. Mayıs ayı raporu aynı Nisan 2013 raporu gibi markaların Facebook iletileri etkileşimlerinin yer alması ile dikkat çekiyor.

En fazla beğenilen marka sayfaları arasında iletişim, otomativ ve e-ticaret sektörleri ilk sıralarda yer alıyor. Hayran sayısına göre bakıldığında ilk sırada 2 milyon 614 bin  hayranı ile Turkcell yer alıyor. Volkswagen Türkiye 2 milyon 286 bin ile ikinci, Avea 2 milyon 238 bin hayranı ile üçüncü sırada. Geçen ayın raporu ile kıyasladığımızda Volkswagen Türkiye ve Avea arasında bu ay bir yer değişikliği söz konusudur.

Etkileşim oranlarına (engagement rate) göre ise marka sayfaları sıralaması Batesmotelpro, Emziren Anneler Kulübü ve Ege Yapı şeklindedir.

Socially Devoted Brands başlığı altında yer alan bölüm marka sayfalarının, kullanıcıları ile girdikleri etkileşimi (soru-cevap) gösteriyor. Cevap verme oranına (response rate) göre, Turkcell, Avea, Samsung Türkiye, Trendyol ve Nike Football / Türkiye ilk 5′te yer alıyor. Bu ay Avea ve Nike Football / Türkiye, geçen ay kategoride yer alan Turkish Airlines ve Markafoni’nin yerini almıştır.

Mayıs ayında en yüksek etkileşimi yaratan iletilere sahip Facebook sayfaları ise Yeni Rakı ve Nike Football Türkiye’dir.

Socialbakers Türkiye İstatistiklikleri için buraya tıklayın.

Socialbakers Türkiye Mayıs 2013 Raporu’nu aşağıda bulabilirsiniz.

socialbakers_mayıs_2013_rapor

 

Advertisements