2013 Yılının Dijital Pazarlama Trendleri

Posted on June 20, 2013

0


19062013 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

“2013 Yılının Dijital Pazarlama Trendleri” infografik, bu yıl dijital pazarlamaya yön veren birçok aracı ve teknolojiyi kapsamlı bir şekilde analiz ediyor. Dijital devrimin etkilerini; Tüketicilerin davranış biçimlerinin ve pazarlamacıların 2013 yılı içerisinde nasıl bir pazarlama modeline odaklanması gerektiğinin altını çizerek ortaya koyuyor. Mobil pazarlama, sosyal medya, içerik pazarlaması gibi dijital pazarlama öğelerinin ele alındığı infografik, pazarın daha fazla müşteri kazanımına dair bir bakış açısı getiriyor.

Sosyal medyanın, teknoloji cihazlarınnı, uygulamaların ve platformların çoğalması ve  yükselişi  ile online pazarlama önemli bir dönüşüm geçirdi. Pazarlamacılar, markaları ve müşterileri arasındaki ilişkiyi başka kanallar aracılığı ile de genişletmek için pazarlamanın “online” olan alanından da yararlanmaya başladılar. Çapraz kanallı pazarlama modeli ile yürütülen kampanyalar sürekli izleme, değerlendirme ve gerçek zamanlı optimize etme açısından etkinleşti.

İnfografik, müşterilere nasıl erişim sağlanacağına ve müşterilerin kanal aracılığı ile iletilen içeriklerle nasıl bir etkileşim içerisine giriceklerine dair bir bakış açısı da getiriyor. Pazarlamacılar büyüyen ürün yelpazelerinin tanıtımını dijital platformlar aracılığı ile destekler, tüketiciye fırsat sunar.

Sosyal medyaya, mobil ve içerik pazarlamasına dair istatistiksel bilgiler için infografiği inceleyiniz.

dijital_pazarlama_trendleri_2013

Advertisements