Socialbakers Nisan 2013 Türkiye Raporu Yayınlandı

Posted on May 16, 2013

0


16052013 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Socialbakers Nisan 2013 Türkiye raporunu yayınladı. Raporda marka sayfaları, hayran sayıları, etkileşim ve cevap oranları incelemeye alındı. Özellikle Nisan ayı raporunda markaların Facebook iletileri etkileşimlerinin yer alması diğer ayların raporlarından farklılık yaratıyor.

En fazla beğenilen marka sayfaları arasında iletişim, finans ve e-ticaret sektörleri ilk sıralarda yer alıyor. Hayran sayısına göre bakıldığında ilk sırada 2 milyon 593 bin hayranı ile Turkcell yer alıyor. Avea 2 milyon 218 bin ile ikinci, Volkswagen Türkiye 2 milyon 190 bin hayranı ile üçüncü sırada.

Etkileşim oranlarına (engagement rate) göre ise marka sayfaları sıralaması Altınbaş Rakı, Letoonia Life ve Hillside Beach Club şeklindedir.

Socially Devoted Brands başlığı altında yer alan bölüm marka sayfalarının, kullanıcıları ile girdikleri etkileşimi (soru-cevap) gösteriyor. Cevap verme oranına (response rate) göre, Turkcell, Samsung Türkiye, Trendyol, Turkish Airlines ve Markafoni ilk 5′te yer alıyor.

Nisan ayında en yüksek etkileşimi yaratan iletilere sahip Facebook sayfaları ise, Anneyiz, Nike Football / Türkiye ve bukombin.com olarak sıralanıyor.

Socialbakers Türkiye İstatistiklikleri için buraya tıklayın.

Socialbakers Türkiye Nisan 2013 Raporu’nu aşağıda bulabilirsiniz.

tr

Advertisements