Sosyal Medyada Yaşanan Krizi Nasıl Yönetirsiniz?

Posted on May 6, 2013

0


06052013 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Sosyal medya,  iletişim ve halkla ilişkiler yönetimi için en güçlü araçlardan biridir.

Büyük kuruluşların sosyal medyada kriz yaşadıklarına dair haberler günlük yaşantımızda sıkça okuduğumuz haberlerdendir. Kurumun çalışanı ya da bir  bilgisayar korsanı tarafından, kurumun kendi hesabı çalınarak kuruma zarar verebilecek her türlü şey yapılabilir. Bütün bu sosyal medyada yaşanan krizler ortak bir sağduyu ile aşılabilir. Bunun için çok kapsamlı ve pahalı bir güvenlik programıı satın almak ya da sosyal ağları iş sahaları içerisinde yasaklamak çözüm değildir.

Hukuk bürosu Osborne Clarke, PR ajansı MD Communications ve dijital ajans Organic Development İngiltere’nin köklü markalarından olan Burger King ve HMV’nin sosyal medya kriz dosyalarına bir göz attı. Değerlendirilen dosyalarda sosyal medya kriz yönetimine dair varılan pratik ipuçlarını bir infografikte toparladı.

Pratik ipuçlarını okumak için infografiğe göz atınız.

sm_kriz_yonetim_sosyalmedyaport
Advertisements
Posted in: infografik