Sosyal Paylaşımda B2B ve B2C Karşılaştırması

Posted on November 26, 2012

0


26112012 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Sosyal ağlardan biri olan Twitter’da içerik oluşturmak yeterli değildir. Önemli olan  doğru zamanda, doğru içeriği, doğru kitleye ulaştırmaktır.

Aşağıda yer alan  infografik, B2B ve B2C şirketlerin Twitter ve LinkedIn sosyal ağlarını kullanarak kendi mevcut durumlarını nasıl paylaştıklarını inceliyor.

Compendium tarafından 200′ün üzerinde B2B ve B2C şirketlerinden veri toplanarak oluşturulan infografik, işletmelerin sosyal ağlar üzerinden paylaştıkları içeriklerden hangisinin nasıl işe yarayıp yaramadığını ortaya koyuyor.

Ne tür bir şirket olursanız olun kendi şirketinizin profilini sosyal medya da özetlemeniz gerekiyor. Özellikle de Twitter’da. İnfografik, B2C şirketlerinin tweetlerinin optimum uzunluğunun 1-5 sözcük arasında,  B2B şirketlerin ise 11-15 sözcük arasında olması gerektiğini gösteriyor.

Sosyal paylaşım ve içerik paylaşımı hakkında daha fazla bilgi edinmek için infografiği inceleyiniz.

Advertisements