Marka Değerleri Sürdürülebilirlik Ekseninde Yeniden Tanımlanıyor

Posted on May 18, 2012

0


18052012 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Marka, Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Liderleri “Sürdürülebilir Markalar Konferansı”nda buluşuyor…

Hızla değişen dünyada marka yönetmenin ve pazarlamanın da tüm kuralları, dinamikleri ve ezberleri bozuluyor. Azalan kaynaklar, küresel ısınma, sosyal güçlükler, kısaca değişen dünya koşulları marka değerlerinin de yeniden tanımlanmasını zorunlu kılıyor ve marka dünyasında da sürdürülebilirlik dönüşümünü başlatıyor.

Sürdürülebilir markalar, toplumsal ve kurumsal sorumluluğu olan, çevre ile bütünleşen, çevresel, toplumsal ve ekonomik sürdürülebilirlik gereklerini yerine getiren kısaca yarına hazırlanan markalar olarak; marka değerlerini güçlendirmek ve müşteri bağılığını arttırmak için marka yönetim sürecinin her aşamasını farklı oluşturuyor ve yönetiyorlar.

Bu gerçekler ile Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2012, 31 Mayıs ta Swissotel’de gerçekleştiriliyor.

Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2012’de; sürdürülebilirlik ve marka dünyasının tüm paydaşları sürdürülebilir gelecek için bir araya geliyor, konunun liderleri ve uzmanları yapılması gerekenleri ve uygulamaları paylaşıyor.

Advertisements
Posted in: teknoloji