Sosyal medya stratejiniz çalışıyor mu?

Posted on April 27, 2012

0


27042012 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Markası, ürünü ya da hizmeti ile sosyal medyada yer alan kuruluşların sosyal medya stratejilerinin istedikleri hedeflere ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmeleri kendi gelişimleri açısından yararlıdır. Pazarlamacılar sosyal medyada yer alan takipçilerinin geri bildirimlerini ve değerini göz önünde bulundurmalıdır.

Stratejinin belirlendiği sosyal ağı anlama ve kavrama önemlidir.

% 85 insight ölçümlerinin yapılması,

% 85 bağlılık duygusunun arttırılması,

% 80 aktif desteğin arttırılması,

% 75 marka ile yapılan sözleşmenin derinleştirilmesi,

% 50 markanın gözle görülen popülerliği,

% 50 marka için uzun vadeli bir harcamanın artması,

gibi durumlar ile sosyal medya stratejinizin ne kadar çalışıp çalışmadığını ölçebilirsiniz.

ROI değerlendirmesi hakkındaki bilgiler için infografiği inceleyebilirsiniz.

Image

Advertisements