Sosyal Medya Pazarlaması 2012 raporu (Infografik)

Posted on April 16, 2012

0


16042012 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Sosyal medya pazarlaması, sosyal ağlar aracılığı ile bir ürünün, markanın ya da hizmetin sunum ve tanıtım şeklidir.
Bu konuda daha fazla deneyim sahibi olmak isteyenler, sosyal ağlarda daha fazla vakit geçirerek, ağların kendi karakteristik özelliklerini iyi tanıması gerekir.
Sosyal medya pazarlamasının markalar, ürün ve hizmet açısından yararları: %85 oranında işi sergileyebilmeye, %69 oranında online trafiği arttırmaya, %65 oranında piyasayı kavramayı sağlamaya yöneliktir.
Sosyal medyada en çok Facebook  “Pazarlama Uzmanları” tarafından tercih ediliyor. Son zamanlarda “Pazarlama Uzmanları” Youtube gibi video paylaşım ağlarını da sosyal medya pazarlaması içerisine katıyorlar. Infografik, sosyal medya pazarlamasının bu yükselişinin blog sitelerinde azaldığını gösteriyor. Bu durum karşısında pazarlamacılar blog sitelerinin daha aktif olarak kullanımını sağlayacak planlar yapıyor.
Daha fazla bilgi için infografiğe göz atınız.
Advertisements