“Mobil kupon” uygulaması da büyüyor

Posted on March 30, 2012

0


30032012 Yayınlandı / Published @ sosyalmedyaport.com – Yazar: Berna Ekim

Mobil kupon, aslında bir elektronik kupon. Mobil cihaz kullanarak tüketicilere teslim edilebilen kağıtsız bir bilet bir nevi.. Gazete ve dergilerden kesilmiş basılı kagıt kuponların aksine, mobil kupon kullanımı internet ve mobil cihaz gerektiriyor. Mobil kupon, perakendeciler arasında popülerlik kazanan ve tüketiciler tarafından kullanımı artan bir uygulama.

İnfografiğe göre, Amerikalı yetişkinler tarafından 2012 yılında %13.5 olarak tahmin edilen mobil kupon kullanıcısının 2013 yılında tahminen %16.5 oranında bir artışa sahip olacağı düşünülüyor.

Amerikalı mobil kullanıcılar mobil kuponlarını en çok mesaj gönderimiaracılığı ile almayı tercih ediyor.

Konum açısından mobil kullanma oranın en yaygın olduğu ülke ise %58’lik bir oran ile Japonya.

Yeni medya ve pazarlama teknoloji müdürlerinin mobil kuponlar hakkındaki düşüncelerini okumak için infografiğe göz atınız.

Advertisements